Awesome People

Thursday, June 9, 2011

Cita-cita aku time Kanak2 Duluu.....

Assalamualaikum & Samat Petanng Sume....
Dipetang Khamis yang indah ni aku skali lagi mencoretkan sesuatu diruangan yang suci murni ini.... wah...cam ayat novel la pulak kan...xmenahan...hahahhaaa....aku mmg xde bakat la klu nk jadi penulis novel.... membace novel yang terunggul boley...p penulis novel jgn mimpi la oii.... aku respect giler r kat dorang cz dorang mempunyai daya kreativity y sgt tinggi setinggi KLCC serta keupayaan BERANGAN dorang tu mengalah kan aku yang kuat berangan ni...wa SELUT la same you all....

Sebenarnyer aku bkn nk citeer pasal Penulis Novel...tu cume Mukadimah jer...ape yang aku nk citer rini ialah  cite2 aku mase zaman aku berhingus dulu..Zaman kanak2 dulu aku citer2 nk jadi Dokter taw.... ehem2..ulang lagi skali..Dokter.. p bkn dokter sakit kulit ataw dokter sakit tulang...tapi aku nak jadi Dokter Haiwan....huhuuu...dulu aku ni pencinta haiwan taw...suke sgt ngn binatang2 ni... klu la aku boley bela UNTa kat blakang umah..aku da bela da...ley g kije naik unta...Saving Cost...n time tu kompem2 rase cam cucu Ahmad Albab..hahahaa..n y pling penting nampak sgt bergaya ! hahhaa... time tu korang boley pandang je taw.. xley tompang..t unta aku sempot pulak..hahahhaa.....

Ok2..ckup berangan....Balik Pade tajuk besar kite balik..... Dulu mcm2 binatang aku da bela.. kucing, Hamster, kura2, ikan lage, burung, dan mcm2 la..... peh...time tu rase cam saudagar binatang pon ade.. mcm2 aku bele...korang ade?? mule2 kau bele hamster pastu idup dgn jaye nyer sampai beranak pinak.. sampai xterjage aku... pastu aku bele kure2 plak....kisah kure2 ni sdey skit.... isk2....sdey la pulak nk citer...t korang msti gelak kn aku sampai lebam....

eh2....baru aku pasan yang aku da tinggal sesorang je kat opis ni...nk balek la oi.....sok kiter sambong yaww.... byeee... LOL...=)




                                                    cute kan......=)






                                  upsss...kucing2 bawah umo xley tgk ni...hahhahahaa...=P

No comments:

Post a Comment