Awesome People

Wednesday, June 29, 2011

Cool aPe Tgk KatuN...

Assalamualaikum & Samat Petang !

Arini aku nak syer ngn korang pasal katun pebret aku....haa..korang mesti da teruje giler kan...aku lagi2 la teruje..*sambil lompat2 (teruje btol kan aku)..

Dari dulu aku mmg suke tgk katun..besela..kanak2 kan..p nape ble da besau tgk katun orang heran...pelik sgt ker? cool hape tgk katun...selain dari cool kite jgk akn rase diri kiter kembali mude..rase cam zaman kanak2 dulu...*teringat zaman kcik2 duluu..

Bley gelak sekuat & sesuke ati tanpe ade rase bersalah...klu y klaka extremm tu ley gelak sampai cium2 lantai...bes per..huhuhuuuu... dah2...jom kite Zass gamba2 yang aku sedia kn utk korang..*baik kan aku....=)


Aku suke katun ni...

Selalu aku yang terlebih excited tgk citer ni dari adeq2 aku..hehehehe...untung adeq2 aku dpt akk y spoting cam aku..*pengsan adeq aku dgr..=P




Yang 2 eko gonjeng ni la pelakon utame die...yg kcik tu Phineas & yg besau sikit tu Perb..dorang ni kanak2 bese jer..p dorang ni suker wat bende plik2 time mak n bapak dorang xde...cth nyer cm ni......




Tah ape lak la dorg wat kali ni...p ape yg pasti dorang wat bende y sgt unik..*klu la aku katun,nak je aku join skali.. ha...dorang ni ade sorg kakak..kakak die garang woo...xsuke kat adeq2 die yg nakal ni..*klu aku jadi akk die aku da join skali da..heeeee...




Ahah ! ni la akak doran...Candes..ckup anti ngn adeq2 die...n akk die da bnyak kali try nk kantoi kn adeq2 die..p asyik xdpt je..tu y sonok tgk tuu..huhuuu...
Alahaiiiii....jem lak komputer ni...xley r nk upload pic lagi..xpelah..next time aku kasi upload lagi...kasi korang jelez..whuahahahaha....=P

Ok la korang...aku nk chaw chin chaw..Jgn lupe tgk citer ni ok...Kat Disney Channel Weekday kul 6 pm sampai 7pm.....

Thankx Coz Reading...LOL...=)

No comments:

Post a Comment